Dział marketingu / PR

pit-stop

Od pracowników marketingu i działu PR wymaga się wyjątkowej dbałości o język i jakość przekazu. To przecież oni odpowiadają za rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa. Dlatego pogłębianie wiedzy i wysoki poziom umiejętności komunikacyjnych są w ich przypadku niezwykle istotne.

Dodatkowo, współpraca z agencjami reklamowymi oraz mediami wymaga znajomości choćby podstaw pisania kreatywnego. Zrozumienie procesów twórczych jest niezwykle cenne przy tworzeniu strategii marketingowej, pisaniu briefów, tworzeniu komunikatów dla  prasy i w innych działaniach promocyjnych.

Korzyści dla marketera:

  • Podpowiemy Ci, jaki język najlepiej sprawdza się w mediach masowych.
  • Dowiesz się, jak Twój  brief jest odczytywany przez pracowników działu kreacji w agencji reklamowej. Czy jasno określa cele i czy pozwala im stworzyć mocny przekaz.
  • Poznasz podstawy pisania kreatywnego i podczas warsztatów stworzysz własną mini-kampanię.

Piszesz i masz!

Zgłoś się do nas z prośbą o wycenę szkolenia.