Dział administracji i HR

ferrari-f1

Komunikacja wewnętrzna jest źródłem działań osłabiających lub wspierających organizację. Poprzez dialog z pracownikami możemy budować ich wspólnotę, wzmacniać dumę i lojalność wobec firmy, skłaniać do współpracy, pokazywać cele.

Ogromną zaletą komunikatów firmowych, wysyłanych zazwyczaj w formie pisemnej, jest ich nieograniczony zasięg: przekaz dociera jednocześnie do wielu adresatów w jednolitej, niezmienionej formie. Stąd jego jakość – a więc: styl, ton, spójność, poprawność językowa – jest tak bardzo istotna. Jest to też szczególnie ważne w czasach dominującej roli mediów społecznościowych, kiedy informacje rozprzestrzeniają się w błyskawicznym tempie.

Korzyści dla pracownika działu HR lub administracji:

  • Świadomość różnych stylów komunikowania pomoże Ci budować relacje firmy z pracownikami – czyli Twoimi klientami wewnątrz organizacji.
  • Nauczysz się, jak postępować w sytuacjach trudnych lub pozornie łatwych, czyli jak przekazywać złe i dobre informacje.
  • Dowiesz się, jak tworzyć jasne komunikaty w imieniu osób decyzyjnych, np. pisma od zarządu. Jak prowadzić korespondencję wewnętrzną i zewnętrzną.

Zgłoś się do nas z prośbą o wycenę szkolenia.