Co robimy – konsulting treści

start

1. KORESPONDENCJA DO KLIENTÓW LUB PARTNERÓW BIZNESOWYCH

Wiele osób – nawet specjalistów od sprzedaży czy relacji z klientami – ma kłopot z jasnym przekazywaniem informacji i oczekiwań.

Czasem klienci otrzymują listy lub e-maile i nie potrafią odgadnąć ich sensu. Czy odnoszą jakąś korzyść? Czy powinni coś zrobić? W zalewie grzecznych słów i zwrotów – trudno im znaleźć konkretny cel i pożytek dla siebie.

Pozwól swojemu odbiorcy zrozumieć:

  • co dla niego przygotowałeś,
  • jakie odniesie z tego korzyści,
  • co powinien zrobić, aby to uzyskać.

Pomożemy Ci opracować Ci dobre wzory pism lub e-mailingów.

2. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA

Pracownicy firm spędzają większość godzin pracy, zajmując się korespondencją e-mailową. Wielu z nich należy do różnych zespołów projektowych. Inni na co dzień nie mają bezpośredniego kontaktu ze współpracownikami. Dlatego często zastanawiają się, jak wyrazić myśli, aby praca w zespole była jak najefektywniejsza.

Tę pracę mogą usprawnić dobre praktyki komunikacyjne. Aby komunikować się jasno i poprawnie, wystarczy przestrzegać kilku prostych zasad i stosować sprawdzone, dobre praktyki.

Czy wiesz już, w których obszarach potrzebujesz wsparcia?
Zostaw nam do siebie kontakt. Oddzwonimy, aby ustalić program działania.